ברוכים הבאים לסמינר ההוראה של הפקולטה למתמטיקה!
איך מיישמים ״כיתה הפוכה״ בקורסים גדולים עם מאות סטודנטים?
האם ניתן לספק משוב אמיתי ואיכותי לסטודנטים על עבודות הבית?
מהם ״מיני פרויקטים״ ואיך הם מעודדים למידה פעילה?
ובכלל, כל החדשנות הזו בהוראה, זה טרנד חולף או שבאמת ההוראה המסורתית מאבדת רלוונטיות?
השאלות האלו לא נלקחו מתוך כנס של חוקרי חינוך באקדמיה, אלא מנושאי המפגשים של סמינר ההוראה של הפקולטה למתמטיקה. הסמינר הייחודי שלנו מתקיים על בסיס דו-שבועי מזה כשנתיים, ונועד לתת במה לכל חברות וחברי סגל ההוראה של הפקולטה כדי להכיר ולשתף רעיונות, התנסויות מעשיות מהכיתה, ותובנות לגבי הוראה. את המפגשים מעבירים בעיקר (אבל לא רק) מרצים/ות ומתרגלים/ות, בעיקר (אבל לא רק) מהפקולטה ומהטכניון, ובעיקר (אבל לא רק) בנושאי הוראת מתמטיקה. חלק מהדוברים מצרפים סטודנטיות וסטודנטים שהשתתפו בקורסים שהעבירו, למשל בפורמט של פאנל, כדי לתת גם את זווית המבט שלהם באופן אותנטי. המפגשים מתאפיינים בדיונים כנים לגבי יתרונות וחסרונות של גישות שונות להוראה והערכה, שיתוף בהתלבטויות, ופתיחות לביקורת בונה. הסמינר פתוח לאורחים, והקלטות של מפגשים קודמים זמינות בדף הזה.
למידע נוסף ולהצטרפות לרשימת התפוצה:
ד"ר אביב צנזור avivc@technion.ac.il